پشتیبانی و پیگیری

اگر سوال، انتقاد، شکایت یا پیشنهادی دارید برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا با تلفن و یا شبکه‌های اجتماعی تماس حاصل نمایید.

روزهای کاری: شنبه تا چهارشنبه

از ساعت 9:00 الی 16:30 (به وقت تهران)

اطلاعات تماس
ایران - تهران - شهر زیبا
بلوار جوانمردان- پلاک ۹۶ -طبقه 3
info@e-arman.com
02149378000

ما به تحقق رویاهای شما می اندیشیم

رونمایی از پروژه ملی دستگاه مکانیزه صدور بیمه نامه های مسافرتی برای اتباع خارجی (INEX)

رونمایی از پروژه اینکس

رونمایی از پروژه ملی دستگاه مکانیزه صدور بیمه نامه های مسافرتی برای اتباع خارجی (INEX)

صبح روز یکشنبه 12 بهمن 1399 در نشستی با حضور اصحاب رسانه از پروژه ملی اینکس در شرکت بیمه آرمان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، کامبیز پیکارجو مدیرعامل شرکت در ابتدای این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خبرنگاران این طرح را صدور کاملا مکانیزه بیمه نامه و یک پروژه ملی خواند.

وی اظهار کرد: بیمه آرمان با تحقیق و‌ مطالعه فراوان و به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص توانست دستگاهی با قابلیت دریافت و شناسایی ارز و‌ چاپ بیمه نامه طراحی کرده و پروژه ملی تحت عنوان صدور مکانیزه بیمه نامه مسافرتی اتباع خارجی متقاضی ورود به کشور با نام تجاری INEX را ارائه کند.

حمیدرضا امیرحسنخانی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی شرکت نیز بیان کرد: این طرح در جلسه ای که در کارگروه ساماندهی بیمه در مرزهای کشور برای مدیریت مرزها و بیمه اتباع تشکیل شده بود مطرح شد و برنامه ریزی شد تا سامانه ای برای صدور مکانیزه بیمه نامه اتباع طراحی شود.

امیرحسنخانی درخصوص نقش دیگر شرکت های بیمه ای در این پروژه بیان داشت بنا به تصمیمات سندیکای بیمه گران و بیمه مرکزی، هرکدام از مرزها به صورت پایلوت به شرکت های بیمه واگذار و بیمه آرمان صرفا به عنوان مجری پروژه INEX با سایر شرکت ها همکاری خواهند نمود و عملیات بیمه گری توسط شرکت های منتخب بیمه مرکزی اجرا خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ۴۰ دستگاه در ۵مرز جلفا، بیله سوار، آستارا، نوردوز، فرودگاه امام خمینی(ره) در کشور اجرایی و به صورت پایلوت نصب شده که بعد از گذراندن بحران کرونا و بازشدن مرزها این دستگاه ها به صورت عملیاتی وارد فاز اجرایی خواهند شد و بیمه نامه اتباع به صورت مکانیزه صادر خواهد شد.

مبلغ سرمایه گذاری این پروژه جمعا ۴۰میلیارد تومان بوده است که باعث ارز آوری و ساماندهی بیمه اتباع و ارتقا صنعت بیمه خواهد شد.

این دستگاه به زبان های زنده دنیا با قابلیت دریافت ارزهای بین المللی آماده ارائه خدمت است و بدون ورود اطلاعات و تعویض پول کشور مبدا امکان ارائه بیمه نامه برخط، با کد رهگیری بیمه مرکزی را دارد.

پیکارجو ضمن بیان اینکه اجرای این طرح مشمول تمام مرزهای زمینی، هوایی و … خواهد شد، بیان داشت: این پروژه ملی سرعت و دقت کار را بالا برده و تخلفات و خطاها را به حداقل رسانده و سرعت صدور بیمه نامه را افزایش می دهد.

وی افزود: بیمه آرمان ورود خود را به بازار سرمایه قوی تر و پررنگ تر کرده است و در تلاش است با کنترل پرتفوی به کانال سوددهی مستمر و پایدار برسد.

این نشست خبری به صورت حضوری و آنلاین با رعایت پروتکل های بهداشتی و الزامات ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد.

ارسال نظر